lancia ypsilon 2011
2 απαντήσεις
fiatclub.gr :: Fiat group :: Lancia
Σελίδα 1 από 1
lancia ypsilon 2011
Από την εποχή των Fulvia, των Beta, των Delta και των «αιρετικών» Υ10 και Ypsilon, πάντα η ιταλική φίρμα είχε έναν τρόπο να γοητεύει είτε με μια ωραιότατη Deltona είτε με μια Musa Poltrona Frau. Τελευταίως δε οι γυναίκες είχαν την τιμητική τους (μην ξεχνάμε μοντελάκια σαν το Ypsilon Elle) και το τμήμα marketing της ιταλικής φίρμας σκέφτηκε ότι έπρεπε να γίνει λίγο πιο... unisex.
Από εμφάνιση, το νέο Ypsilon… σκίζει. Είναι μικρό, συμπαγές (κάτι περισσότερο από 3,8 μέτρα σε μήκος) με κυριλέ φωτιστικά εμπρός-πίσω, πολυτελή χρωμιωμένη μάσκα, παιχνίδι ανάμεσα στο μέταλλο και τη λαμαρίνα και κρυφές χούφτες για τις πίσω πόρτες.
Μπαίνεις στο εσωτερικό και οι αναλογίες σού θυμίζουν τη γνωστή και μη εξαιρετέα πλατφόρμα των Fiat 500 και Panda. Τα όργανα όμως βρίσκονται στο κέντρο του ταμπλό, οι επιφάνειες είναι ποιοτικές, μαλακές και άριστα φινιρισμένες, τα στιλπνά, γυαλιστερά πλαστικά πολύ ωραία σε εμφάνιση. Το μικρό αυτοκίνητο από την άλλη δεν απαρνιέται τίποτε σε θέματα πρακτικότητας με αρκετές θήκες και χώρους για μικροαντικείμενα. Πίσω τα πράγματα, τηρουμένων των αναλογιών, δεν είναι άσχημα, αφού δύο κανονικού αναστήματος επιβάτες θα βρουν χώρο για γόνατα και κεφάλι. Όσο για τις αποσκευές, τα 245 λίτρα είναι εξαιρετικά αξιοπρεπής επίδοση δεδομένων των διαστάσεων.
Στα μηχανικά μέρη όλα όσα ξέρουμε μέχρι σήμερα είναι εκεί, «δάνειο» από τα άλλα μικρά μέλη του Gruppo Fiat. Και τιμόνι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο με πρόγραμμα City και κινητήρας τεχνολογίας Twinair με τους δύο υπερτροφοδοτούμενους κυλίνδρους απόδοσης 85 ίππων.
Το πιο ενδιαφέρον πάντως στοιχείο είναι ότι το νέο Ypsilon έχει καταφέρει να μπολιαστεί δεόντως με όσα απαραίτητα έχουν «χτίσει» το όνομα της Lancia τα τελευταία χρόνια. Μια αίσθηση χαλαρή, ήπια που δεν σε κάνει επ' ουδενί να θες να κινηθείς «τέρμα γκάζι». Η άνεση είναι εδώ το μεγάλο ζητούμενο και το νέο Ypsilon μια χαρά τα καταφέρνει. Ωραία όλα τούτα και ακόμα πιο ωραία αν δει κανείς τα στοιχεία βασικού και προαιρετικού εξοπλισμού. Πιστή στις διακηρύξεις της, η Lancia εξοπλίζει το νέο Ypsilon αναλόγως της έκδοσης με εξοπλισμό που καθιστά το νέο ιταλικό μικρό, λιμουζίνας τσέπης.
Νέα αντιπροσώπευση
Στο πλαίσιο της παγκόσμιας αναδιάρθρωσης των μαρκών του ομίλου Fiat, η Chrysler (μην ξεχνάτε ότι είναι πλέον μέλος του Gruppo) θα διατίθεται σε πολλές χώρες, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα με τη σφραγίδα της Lancia. Έτσι, ξεχνάμε πλέον τα αυτοκίνητα «Chrysler» και αντ' αυτών θα έχουμε πλήρη προϊοντική γκάμα «Lancia». Έτσι θα έχουμε Musa, Flavia, Ypsilon, Delta, Thema και Voyager. Παράλληλα στην Ελλάδα η Lancia ανέθεσε την αντιπροσώπευση των αυτοκινήτων της στον Ομιλο Συγγελίδη, με την εταιρεία Lancia Jeep Hellas και με νέο δίκτυο που αριθμεί 20 εξουσιοδοτημένους εμπόρους σε όλη την Ελλάδα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Από εμφάνιση, το νέο Ypsilon… σκίζει. Είναι μικρό, συμπαγές (κάτι περισσότερο από 3,8 μέτρα σε μήκος) με κυριλέ φωτιστικά εμπρός-πίσω, πολυτελή χρωμιωμένη μάσκα, παιχνίδι ανάμεσα στο μέταλλο και τη λαμαρίνα και κρυφές χούφτες για τις πίσω πόρτες.
Μπαίνεις στο εσωτερικό και οι αναλογίες σού θυμίζουν τη γνωστή και μη εξαιρετέα πλατφόρμα των Fiat 500 και Panda. Τα όργανα όμως βρίσκονται στο κέντρο του ταμπλό, οι επιφάνειες είναι ποιοτικές, μαλακές και άριστα φινιρισμένες, τα στιλπνά, γυαλιστερά πλαστικά πολύ ωραία σε εμφάνιση. Το μικρό αυτοκίνητο από την άλλη δεν απαρνιέται τίποτε σε θέματα πρακτικότητας με αρκετές θήκες και χώρους για μικροαντικείμενα. Πίσω τα πράγματα, τηρουμένων των αναλογιών, δεν είναι άσχημα, αφού δύο κανονικού αναστήματος επιβάτες θα βρουν χώρο για γόνατα και κεφάλι. Όσο για τις αποσκευές, τα 245 λίτρα είναι εξαιρετικά αξιοπρεπής επίδοση δεδομένων των διαστάσεων.
Στα μηχανικά μέρη όλα όσα ξέρουμε μέχρι σήμερα είναι εκεί, «δάνειο» από τα άλλα μικρά μέλη του Gruppo Fiat. Και τιμόνι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο με πρόγραμμα City και κινητήρας τεχνολογίας Twinair με τους δύο υπερτροφοδοτούμενους κυλίνδρους απόδοσης 85 ίππων.
Το πιο ενδιαφέρον πάντως στοιχείο είναι ότι το νέο Ypsilon έχει καταφέρει να μπολιαστεί δεόντως με όσα απαραίτητα έχουν «χτίσει» το όνομα της Lancia τα τελευταία χρόνια. Μια αίσθηση χαλαρή, ήπια που δεν σε κάνει επ' ουδενί να θες να κινηθείς «τέρμα γκάζι». Η άνεση είναι εδώ το μεγάλο ζητούμενο και το νέο Ypsilon μια χαρά τα καταφέρνει. Ωραία όλα τούτα και ακόμα πιο ωραία αν δει κανείς τα στοιχεία βασικού και προαιρετικού εξοπλισμού. Πιστή στις διακηρύξεις της, η Lancia εξοπλίζει το νέο Ypsilon αναλόγως της έκδοσης με εξοπλισμό που καθιστά το νέο ιταλικό μικρό, λιμουζίνας τσέπης.
Νέα αντιπροσώπευση
Στο πλαίσιο της παγκόσμιας αναδιάρθρωσης των μαρκών του ομίλου Fiat, η Chrysler (μην ξεχνάτε ότι είναι πλέον μέλος του Gruppo) θα διατίθεται σε πολλές χώρες, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα με τη σφραγίδα της Lancia. Έτσι, ξεχνάμε πλέον τα αυτοκίνητα «Chrysler» και αντ' αυτών θα έχουμε πλήρη προϊοντική γκάμα «Lancia». Έτσι θα έχουμε Musa, Flavia, Ypsilon, Delta, Thema και Voyager. Παράλληλα στην Ελλάδα η Lancia ανέθεσε την αντιπροσώπευση των αυτοκινήτων της στον Ομιλο Συγγελίδη, με την εταιρεία Lancia Jeep Hellas και με νέο δίκτυο που αριθμεί 20 εξουσιοδοτημένους εμπόρους σε όλη την Ελλάδα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Απ: lancia ypsilon 2011
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Lancioula- Αριθμός μηνυμάτων : 42
Ημερομηνία εγγραφής : 12/08/2012
Ηλικία : 37
Τόπος : ΛΙΒΑΔΕΙΑ
Απ: lancia ypsilon 2011
ειναι πολυ ομορφο αμαξι και τιμιο...
τονδημοσιογραφο τον κερδισε! οπως και πολλοι που το βλεπουν στο δρομο το λατρευουν!
επιτελους η lancia εχει βγαλει ενα μοντελο που παει σε πωλησεις καλα!
τονδημοσιογραφο τον κερδισε! οπως και πολλοι που το βλεπουν στο δρομο το λατρευουν!
επιτελους η lancia εχει βγαλει ενα μοντελο που παει σε πωλησεις καλα!
Απ: lancia ypsilon 2011
Είναι κουκλί δε το συζητάω!!! Κάνει λίγο σαν τρακτεράκι είναι η αλήθεια, αλλά έχει απίστευτη αίσθηση στην οδήγηση!!!
Α! Τώρα μου την εμφάνισε την εικόνα, μάλλον λύθηκε το πρόβλημα!!
Α! Τώρα μου την εμφάνισε την εικόνα, μάλλον λύθηκε το πρόβλημα!!
Lancioula- Αριθμός μηνυμάτων : 42
Ημερομηνία εγγραφής : 12/08/2012
Ηλικία : 37
Τόπος : ΛΙΒΑΔΕΙΑ
Απ: lancia ypsilon 2011
ναι, το δικυλινδρο το twinair κανει λιγο θορυβο στις χαμηλες στροφες...
το πετρελαιο ειναι λογικο να ακουγεται, αλλα ειναι σε λογικα ορια ο θορυβος, εχει καλη ηχομονωση, ειδικα στην καμπινα για τους επιβατες!
το πετρελαιο ειναι λογικο να ακουγεται, αλλα ειναι σε λογικα ορια ο θορυβος, εχει καλη ηχομονωση, ειδικα στην καμπινα για τους επιβατες!
Απ: lancia ypsilon 2011
Το δικύλινδρο το twinair είχα οδηγήσει στη Χαλκίδα. Εξωτερικά μόνο μουγκρίζει. Μέσα δεν ακούς τπτ απολύτως. Δε θα ξεχάσω το ταμπλό του, πολύ πολυτελές για αυτοκίνητο τέτοιας κστηγορίας! Μακάρι να αξιωθούμε Γιώργη κάποια στιγμή κ να το αποκτήσουμε έκαστος.
Lancioula- Αριθμός μηνυμάτων : 42
Ημερομηνία εγγραφής : 12/08/2012
Ηλικία : 37
Τόπος : ΛΙΒΑΔΕΙΑ
Απ: lancia ypsilon 2011
η lancia για αυτο φημιζεται αλλωστε, για την πολυτελεια της!
ειναι φοβερο, με παρα πολυ καλη ποιοτητα! και οικονομικα σε καταναλωση!
ειναι φοβερο, με παρα πολυ καλη ποιοτητα! και οικονομικα σε καταναλωση!
Απ: lancia ypsilon 2011
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
fiatclub.gr :: Fiat group :: Lancia
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης