fiatclub.gr


Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

fiatclub.gr
fiatclub.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

MiTo TwinAir ή Giulietta Diesel;

Πήγαινε κάτω

MiTo TwinAir ή Giulietta Diesel; Empty MiTo TwinAir ή Giulietta Diesel;

Δημοσίευση από Admin Σαβ Οκτ 06, 2012 3:10 am

Συνδυάζοντας ιδανικά την οικονομία καυσίμου με τις κορυφαίες επιδόσεις, η Alfa Romeo εξοπλίζει την MiTo με τον προηγμένο κινητήρα βενζίνης TwinAir και την μικρομεσαία Giulietta με τον εξελιγμένο JTDM-2 πετρελαιοκινητήρα των 105 ίππων.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Η ιταλική εταιρεία, ανταποκρινόμενη άμεσα τόσο στις σύγχρονες απαιτήσεις των καιρών μας για περισσότερη οικονομία καυσίμου όσο και στις «παραδοσιακές» ανάγκες των οπαδών της σπορ οδήγησης, δημιούργησε δύο κορυφαίες από κάθε πλευρά εκδόσεις: την βενζινοκίνητη MiTo TwinAir, η οποία εξοπλίζεται με τον προηγμένο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 875 κ.εκ. απόδοσης 85 ίππων, καθώς και την πετρελαιοκίνητη Giulietta 1.6 JTDM-2, που με τη σειρά της κινείται από ένα πραγματικό «διαμάντι» με απόδοση 105 ίππων.

Η έκδοση TwinAir της Alfa Romeo MiTo ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ό,τι αφορά στο συνδυασμό της βέλτιστης απόδοσης με τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση και τις ελάχιστες εκπομπές ρύπων. Ο κορυφαίος κινητήρας της FPT, ο οποίος κέρδισε τα βραβεία «International Engine of the Year 2011», «Best Engine 2011» και «Best Green Engine 2011», έχει χωρητικότητα μόλις 875 κ.εκ. αλλά αποδίδει ισχύ 85 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 145 Nm, σταθερά από τις 2.000 έως τις 3.500 σ.αλ., χρησιμοποιώντας τη νέα τεχνολογία MultiAir. Ο υπερτροφοοδοτούμενος 2κύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται με το μοναδικό σύστημα DNA της Alfa Romeo, που επιτρέπει στον οδηγό να επέμβει δραστικά στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, ανάλογα τόσο με τον τρόπο που θέλει να οδηγήσει όσο και τις συνθήκες. Έτσι, στην καθημερινή χρήση, όπου η χαμηλή κατανάλωση είναι το ζητούμενο, μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα Normal, οπότε η μέγιστη ροπή μειώνεται κατά 35 Nm ενώ για δυναμική οδήγηση και επιδόσεις υπάρχει το πρόγραμμα Dynamic, στο οποίο ο κινητήρας ξεδιπλώνει το σύνολο των δυνατοτήτων του.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Η δεύτερη νέα πρόταση της μιλανέζικης φίρμας, η οποία συνδυάζει υποδειγματικά τις υψηλές περιβαλλοντικές ευαισθησίες της μάρκας και τις δεδομένες στις μέρες μας απαιτήσεις για περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου με τον… πατροπαράδοτο σπορ χαρακτήρα των αυτοκινήτων Alfa Romeo, είναι η Giulietta 1.6 JTDM-2. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, το οποίο περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά της ευρυχωρίας, της ασφάλειας της οικονομίας αλλά και του απαράμιλλου σπορτίφ ταμπεραμέντου που θα περίμενε κανείς από ένα όχημα με τα ένδοξα λογότυπα της ιταλικής Alfa Romeo.
Η έκδοση 1.6 JTDM-2 105 PS, η οποία κινείται από έναν εξελιγμένο πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 105 ίππων, συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα των μηχανικών συνόλων του είδους, όπως είναι η εξαιρετική οικονομία καυσίμου (4,4 λιτ./100 χλμ. με στάνταρ σύστημα Start&Stop του κινητήρα), οι ελάχιστες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (114 gr/km) και η υψηλή ροπή στρέψης (320 Nm/1.750 σ.α.λ.) με τον απόλυτα δυναμικό οδηγικό χαρακτήρα όλων των υπολοίπων εκδόσεων της σειράς Giulietta. Τα πιο προηγμένα συστήματα οδήγησης, όπως το VDC, περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό, ενώ έχει προστεθεί επίσης η πιο πρόσφατη τεχνολογία της Alfa Romeo, το σύστημα DNA (το οποίο ρυθμίζει τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα), του συστήματος διεύθυνσης, του Q2 ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού και του συστήματος ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς (VDC). Στην Giulietta υιοθετείται επίσης η νέα λειτουργία Pre-Fill, που ενεργοποιείται όταν το DNA βρίσκεται στη θέση Dynamic, η οποία εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή απόκριση στο φρενάρισμα. Όλα τα χαρακτηριστικά αυτά βελτιώνουν το δυναμικό έλεγχο και υποστηρίζονται από το Dynamic Steering Torque (DST), μια λειτουργία που εξασφαλίζει κατάλληλη ροπή στο τιμόνι και βοηθά τον οδηγό να πραγματοποιήσει σωστές κινήσεις σε κρίσιμες καταστάσεις, πριν επέμβει το σύστημα ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς (VDC) για να αποτρέψει την απώλεια ελέγχου του οχήματος. Η τιμή της έκδοσης Progression με απόσυρση είναι μόλις 19.800 €.


περισσοτερα εδω:
ΠΗΓΗ: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 79
Ημερομηνία εγγραφής : 12/08/2012
Τόπος : Καλαμάτα

https://fiatclub.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης