fiat 500L (το 500 μεγαλωσε)
Σελίδα 1 από 1
fiat 500L (το 500 μεγαλωσε)
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Μετά τα αποκαλυπτήρια στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης και την
πρώτη στατική παρουσίαση πριν από δύο μήνες στο Τορίνο, η Fiat επιλέγει
και πάλι την έδρα της για την πρώτη οδηγική επαφή με το 500L.
Την άποψή μας για το αν αυτό το Fiat έπρεπε να ονομαστεί 500 την
έχουμε καταθέσει ήδη από τον Απρίλιο που έκανε την πρώτη του εμφάνιση
στη Γενεύη.
Αντικειμενικά, οι εξωτερικές του διαστάσεις το
τοποθετούν ακριβώς πάνω από τα supermini και
αρκετά μακριά από το σχεδόν κατά μισό μέτρο πιο κοντό «νορμάλ» 500.
Σχεδιαστικά, το 500L υιοθετεί τις γραμμές των MPV, παραπέμποντας στο 600
Multipla της δεκαετίας του ’50, ενώ η τοποθέτηση των διπλών στρογγυλών
φωτιστικών σωμάτων εμπρός έχει στόχο να ενισχύσει τη συγγένεια με το
500. Πίσω, αναμενόμενα δεν υπάρχει κανένα κοινό στοιχείο, αφού σε
αντίθεση με τη μικρή κυρτή τρίτη πόρτα του 500, που παίζει το ρόλο της στην πολύ καλή ορατότητα από το
εσωτερικό του αυτοκινήτου και πολύ περισσότερο εξυπηρετεί στην άνετη
πρόσβαση στο χώρο του πορτ μπαγκάζ που με τα καθίσματα υπό κανονική
διάταξη μπορεί να υποδεχτεί έως και 400 λίτρα. Στα συν της
πολυμορφικότητας σημειώνουμε τους 22 αποθηκευτικούς χώρους, ενώ στα τέλη
του 2013 αναμένεται να «επισφραγιστεί» o χαρακτήρας αυτού του 500 με το
λανσάρισμα επταθέσιας έκδοσης.
Από πλευράς κινητήρων, για το λανσάρισμα του μοντέλου –που στην Ιταλία
και τη Γαλλία θα γίνει το Σεπτέμβριο- θα υπάρχουν τρεις επιλογές: ο 1,4
των 95 ίππων, ο 1.3 Multijet II ο οποίος εδώ, όπως και στο Punto θα
αποδίδει 85 ίππους και ο TwinAir των 0.9 λίτρων ο οποίος ξεπερνά κάθε
προσδοκία στην πιο πρόσφατη υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του, με απόδοση
105 ίππων! Με δεδομένο ότι η Fiat προς το παρόν δεν ανακοινώνει
μετρήσεις του, αναμένουμε την έλευσή του στην Ελλάδα, αφού πέρα από την
πολύ καλή αίσθηση θέλουμε να δούμε και πώς ανταποκρίνεται «αριθμητικά»
αυτό το κορυφαίο σύνολο στο νέο αμάξωμα.
Στους δρόμους εντός του Τορίνο, η πρώτη γεύση που μας άφησε το 500L ήταν
αυτή ενός... συγκροτημένου μικρού MPV που πρώτον εντυπωσιάζει με τους
χώρους του και δεύτερον επιβεβαιώνει από την πρώτη στιγμή ότι έχει για
το σχεδιασμό και την κατασκευή του έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στον
τομέα άνεση. Η ανάρτηση (ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος πίσω) δείχνει να
είναι ένα από τα δυνατά του σημεία, αφού είναι όσο μαλακή πρέπει για ένα
αυτοκίνητο του είδους, ενώ εργονομικά, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του
ένα ταμπλό και χειριστήρια αλά Panda που σαφώς βολεύουν και τους πιο
απαιτητικούς στην καθημερινή χρήση.
ΠΗΓΗ: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Μετά τα αποκαλυπτήρια στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης και την
πρώτη στατική παρουσίαση πριν από δύο μήνες στο Τορίνο, η Fiat επιλέγει
και πάλι την έδρα της για την πρώτη οδηγική επαφή με το 500L.
Την άποψή μας για το αν αυτό το Fiat έπρεπε να ονομαστεί 500 την
έχουμε καταθέσει ήδη από τον Απρίλιο που έκανε την πρώτη του εμφάνιση
στη Γενεύη.
Αντικειμενικά, οι εξωτερικές του διαστάσεις το
τοποθετούν ακριβώς πάνω από τα supermini και
αρκετά μακριά από το σχεδόν κατά μισό μέτρο πιο κοντό «νορμάλ» 500.
Σχεδιαστικά, το 500L υιοθετεί τις γραμμές των MPV, παραπέμποντας στο 600
Multipla της δεκαετίας του ’50, ενώ η τοποθέτηση των διπλών στρογγυλών
φωτιστικών σωμάτων εμπρός έχει στόχο να ενισχύσει τη συγγένεια με το
500. Πίσω, αναμενόμενα δεν υπάρχει κανένα κοινό στοιχείο, αφού σε
αντίθεση με τη μικρή κυρτή τρίτη πόρτα του 500, που παίζει το ρόλο της στην πολύ καλή ορατότητα από το
εσωτερικό του αυτοκινήτου και πολύ περισσότερο εξυπηρετεί στην άνετη
πρόσβαση στο χώρο του πορτ μπαγκάζ που με τα καθίσματα υπό κανονική
διάταξη μπορεί να υποδεχτεί έως και 400 λίτρα. Στα συν της
πολυμορφικότητας σημειώνουμε τους 22 αποθηκευτικούς χώρους, ενώ στα τέλη
του 2013 αναμένεται να «επισφραγιστεί» o χαρακτήρας αυτού του 500 με το
λανσάρισμα επταθέσιας έκδοσης.
Από πλευράς κινητήρων, για το λανσάρισμα του μοντέλου –που στην Ιταλία
και τη Γαλλία θα γίνει το Σεπτέμβριο- θα υπάρχουν τρεις επιλογές: ο 1,4
των 95 ίππων, ο 1.3 Multijet II ο οποίος εδώ, όπως και στο Punto θα
αποδίδει 85 ίππους και ο TwinAir των 0.9 λίτρων ο οποίος ξεπερνά κάθε
προσδοκία στην πιο πρόσφατη υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του, με απόδοση
105 ίππων! Με δεδομένο ότι η Fiat προς το παρόν δεν ανακοινώνει
μετρήσεις του, αναμένουμε την έλευσή του στην Ελλάδα, αφού πέρα από την
πολύ καλή αίσθηση θέλουμε να δούμε και πώς ανταποκρίνεται «αριθμητικά»
αυτό το κορυφαίο σύνολο στο νέο αμάξωμα.
Στους δρόμους εντός του Τορίνο, η πρώτη γεύση που μας άφησε το 500L ήταν
αυτή ενός... συγκροτημένου μικρού MPV που πρώτον εντυπωσιάζει με τους
χώρους του και δεύτερον επιβεβαιώνει από την πρώτη στιγμή ότι έχει για
το σχεδιασμό και την κατασκευή του έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στον
τομέα άνεση. Η ανάρτηση (ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος πίσω) δείχνει να
είναι ένα από τα δυνατά του σημεία, αφού είναι όσο μαλακή πρέπει για ένα
αυτοκίνητο του είδους, ενώ εργονομικά, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του
ένα ταμπλό και χειριστήρια αλά Panda που σαφώς βολεύουν και τους πιο
απαιτητικούς στην καθημερινή χρήση.
ΠΗΓΗ: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης